Naurua ja tohinaa

IMG_7331 Veljeni kaksi pikkuista tuli meille viikonloppuna yökylään. Lauantai meni tässä meillä leikkiessä ja vähän ulkoillessakin. Lapsukaiset nukkuivat meidän sängyssä, minä olin "yövuorossa" ja yritin nukkua jalkopäässä. Kaikki meni muuten hyvin, mutta minä en pystynyt vaipumaan uneen koko yönä. Jotenkin huoletti, nukkuuko lapset ja mitähän tästä yöstä tulee... Sunnuntaina lupasimme viedä lapset Peukkulaan päiväunien jälkeen. IMG_7320 Peukkula on mukavan pieni peuhupaikka. Siellä on kaiken ikäisille tekemistä, pomppulinna, liukumäkiä, leluja, elokuvia ja kaikkea kivaa. Meillä oli siellä hauskaa. IMG_7322
Pyysimme toisen veljemme lapsen myös retkelle mukaan. Samalla meidän piti vaihtaa auto tila-autoon ja huristelimme menemään kuin suurempikin perhe. Minulla oli kaksi omaa teini-ikäistä tytärtäni mukana lastenhoitajina. IMG_7288 Päivä oli onnistunut. Isommat nauttivat varmasti yhtäpaljon kuin pienetkin, eväsleivät maistuivat. Rusinat ja viinirypäleet olivat automatkan pelastus ! Kyllä me taidamme lainata näitä pieniä uudestaankin... lastenlapsia odotellessa.

4 kommenttia

  1. Kuulostaa kivalle päivälle. Mä odotan lapsenlapsen ensimmäistä yökyläilyä...on se jo luvattu, mutta saapi nähdä milloin tytär malttaa lopulta tuoda pikkuisensa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi, lapsenlapset ovat varmasti ihania. Meillä on onneksi vielä paljon sisarusten lapsia ja kaksosia odotellaan....

      Poista
  2. Olipa teillä mukava päivä ja erilainen yö kaikille. Taisi olla "pöllösilmät" aamulla sinulla.Hih.
    Tosi hienot tuolit,peili ja henkarikaapi.Vautsi mikä leikkipaikka.
    Lasangne kuvasta tuli nälkä.Se on sitten kaffeen paikka.
    Kiitos muuten rusetti ideasta verkoihin.Tein kangaspalasta ylä ja alakapat.
    Mutta yläkappa jäi liian lyhyeksi(nyt ei pitsi huvittanut)paikkasin asian rullaten ja rusetilla, toimii :). Mukavaa viikoa sinulle.
    T.Leena H.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minua ei yksi huono yö vielä paljoa heilauta. Tuli aikoinaan monta vuotta valvottua putkeen. Se jo alkoi tuntua...
      Kiva, et sait verhoista vinkkiä. Minäkin olen idean muualta napannut vuosia sitten. Ja tykästyin täysillä. Jouluksi olen vaihtanut vaan punaiset rusetit.

      Poista