Tyttären kuvausmallina

Koulutyöt tyttärelläni jatkuvat. Tällä kerralla aiheena oli henkilökuvaus. Valmiita kuvia piti lähettää viisi eri ihmisistä tai samasta henkilöstä viidessä eri paikassa. Meikki on myös Millan käsialaa, sillä hänellä on myös kosmetologin koulutus. Pyysin siskoni mukaan viettämään mukavaa päivää kuvausten merkeissä.

Tässä samalla tuleekin pitkästä aikaa asukuvia.Tämän mekon löysin sattumalta kirpputorilta ja ostin, jos ilmaantuu juhlia tulevaisuudessa. Malli on minulle mieleinen, jota mietin jo viime kesänä ommellessani mekkoa mieheni veljentytön häihin. Ja rakastan pitsiä ja tätä lohenpunaista väriä.
Pitsi todella miellyttää minua. Tämä paita on paljon pidetty ja myös lempiväriäni. Kerran pidin paitaa ruokaostoksilla Prismassa ja eräs nainen tuli kohti ja sanoi, että sinulla on todella kaunis paita. Olin yllättynyt ja hämmentynyt, mutta tietysti mielissäni.
Sininen neuletakki on hankinta Saksasta pari vuotta sitten. Käytössä usein eriväristen toppien kanssa. Muutenkin tykkään käyttää villatakkeja, koska olen aika viluinen ja toisaalta lämpimissä kodeissa voi helposti vähentää vaatetusta. 

10 kommenttia

  1. Hei Leena! Olen vasta hiljattain löytänyt blogisi ja jäin heti lukijaksesi. On mukava löytää lisää oman ikäisten aitoja ja elämänmakuisia blogeja. Kirjoitat kivalla tyylillä ja postauksiesi aiheet ovat kiinnostavia. Pidän blogisi visuaalisesta ilmeestä, mutta jäin kaipaamaan lyhyttä esittelyä sinusta ja yhteystietojasi. Onko sinulla esimerkiksi sähköpostiosoitetta, johon voisi olla sinuun yksityisesti yhteydessä? Minulla olisi yksi kysymys sinulle ♥ Postaustesi kuvat ovat kauniita ja niitä on mukava katsella, kun ovat reilun kokoisia. Hyvät kuvat on myös tyttäresi ottanut sinusta ja ihailen, kuinka luonnollisesti olet kuvissa.

    Mukavaa viikonloppua Sinulle, Leena ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei Krisse! Mukava kuulla, että pidät blogistani ja olet jäänyt lukijakseni. Ilahduin kovasti! Tosiaan, minulta puuttuu nykyään kuvaus itsestäni. Aiemmassa versiossa olin teini-ikäisten äiti, mutta nykyään jo nuorten aikuisten tyttärien äiti. Tämä keskimmäinen tyttäreni opiskelee mediapalvelujen tuottajaksi ja hän auttaa minua näissä blogi asioissa. Pitääpä laittaa lähiaikoina blogi kuntoon. Minun sähköpostiosoite on l.tolppanen@luukku.com ja facebookissakin olen ja instagramissa leenujohanna. Olen siis -64 syntynyt, energinen kotipalveluyrittäjä (13v). Aviomieheni kanssa juhlittiin toissa päivänä 32 vuotis- tapaamispäivää. Nykyään elellään kahdestaan hiljaiseloa ja tyttäret (25v, 24v 23v) asuvat meidän lähellä Jyväskylässä. Odottelen yhteydenottoasi! Rentouttavaa viikonloppua sinulle myös!

      Poista
  2. Sekä malli että kuvaaja ovat ihan huippuja ♥ Mukavat tekstit lisänä. Kiva postaus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Pauliina! Kaikkeen sitä joutuu (tai pääsee). Mitäpä sitä ei tekisi lastensa eteen :)))) Ollaan yhteyksissä ja olet mielessäni ja sydämessäni!

      Poista
  3. Kaunis malli ja asusteet♥ Kuulin blogistasi Arjen helmiä blogia lukiessani, niin tulin heti kurkkaamaan millainen blogi täältä löytyy. Oikein kivalta näyttää! Mukavia bloggailuhetkiä sinulle ja ihanaa alkavaa kevättä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos! Olen vähän hämmentynyt saamastani huomiosta, mutta mukavaltahan se tuntuu. Olen nyt yrittänyt julkaista uutta perjantaisin, mutta taaskin työ verottaa harrastusta... Kaunista kevättä myös sinulle!

      Poista
  4. Krissen suosituksesta löysin mukavaan blogiisi ja jään mukaan! :)
    Kauniit kuvat kauniista naisesta tässä postauksessa!
    Iloisia kauniita kevätpäiviä sinne! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa! Kiitos kehuista ja mukavaa viikkoa sinulle!

      Poista
  5. Upeita kuvia upeasta naisesta!
    Ihanaa sunnuntaita ja kevään jatkoa!

    VastaaPoista