Uusia makuja ja ideoita

Huomasitte varmaan, että blogini näyttää nyt vähän erilaiselta. Kaikki palaset eivät ole vielä kohdillaan, sillä tarvitsen vielä tyttäreni apua. Olin kyllästynyt blogini ulkoasuun ja halusin uudistaa sitä. Mutta nämä tietokonejutut eivät ole vahvinta alaani. Olen suoraan sanottuna ihan tumpelo. En osaa, vaikka kuinka yritän. Sanonnat "tekemällä oppii" ja "harjoitus tekee mestarin" eivät nyt päde tähän asiaan yhtään. Mutta tein raikkaan ja ihanan salaatin, johon laitoin pinaatinlehtiä, hunajameloonia, avokadoa, gashewpähkinöitä ja kirsikkatomaatteja.

5 kommenttia

  1. Mäkin tykkään tehdä juuri tuon tyyppisiä salaatteja. Tuosta sain taas uutta ideaa. Kiitos!

    VastaaPoista
  2. Kiva, kun ilahdutat aina kommenteillasi! Minä olen vasta opetellut "uusia" salaattisekoituksia. Mies tykkää syödä perus "kurkku-tomaatti-paprika-jääsalaattia", mutta muut meillä on ennakkoluulottomampia. Kivaa kokkailla, kun tytöt tulevat syömään. Tai yleensäkin ruokavieraita.

    VastaaPoista
  3. Huomenna meillä syödään tuolla sun ohjeella tehtyä salaattia :)

    VastaaPoista
  4. Minä täällä vielä :) Heitin sinulle keväthaasteen. Haaste sopii muillekin kuin puutarhaihmisille. Kurkkaapa se blogistani!

    VastaaPoista
  5. Ai miten kiva, jos kokeiluni innostaa kokeilemaan;) Pitääpä vilkaista.

    VastaaPoista