Joulu saapuu meillekin....

Tänään innostuin laittamaan meille joulua. Jouluinen mieli on ollut vähän hukassa. Olen yrittänyt kuunnella joululauluja, poltella kynttilöitä ja kuurasin jopa saunan joulumielen toivossa. Nyt sitä alkaa pikkuhiljaa löytyä. Somistelin kotia sisältä ja ulkoa, tein pientä siivousta ja nautin ihanasta, vapaasta viikonlopusta. Huomenna ryntäilemme kaikkien ihmisten kanssa jouluostoksilla ja hankimme kinkun. Kyllä se siitä sitten lähtee !
Hypistelin vanhoja joulukoristeita ja kaivelin aarteita. Laitoin keittiön pöydälle esille meidän lasten vanhoja lempijoulukoristeita. Näillä tytöt  leikkivät pieninä joka joulu. Nämä tuovat muistoja mieleen...

5 kommenttia

  1. Ihanan jouluista!
    Eilen tullessani kotiin, minua odottikin mieluisa yllätys. Posti oli tuonut arvontavoittoni. Kiitos kaunis!

    VastaaPoista
  2. Voi miten kauniin näköistä, niin sellainen lämmin kotoisa olo tulee kuvia katsellessa! Lapsuuden koristeet, omat ja lasten omat, oon miettinyt pitääkö pois muuttaneelle pojalle joku joulupallo antaa, kun on sellaiset lasiset nimikkopallot kaikilla, paitsi mitä mun pallon on kuopus saanut rikki =(

    Tuleekohan tämä kommentti nytkään perille, alan olla epätoivoinen?

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia! Sää ei ole oikein joulumieltä tänä vuonna tukenut. Olen sitä mieltä, että kun on sateista ja pimeää, niin koristeita on laitettava kaksin verroin. Kyllä se joulumieli siitä kohoaa - älä huoli!

    VastaaPoista
  4. Kiitos taas mieltä lämmittävistä kommenteista. Aina te ihanat jaksatte ilahduttaa !

    VastaaPoista